2015-02-17 - Nabór kandydatów na stanowisko do spraw inwestycji i remontów
Branice, dnia 17.02.2015r.
OGŁOSZENIE O NABORZE
Wójt Gminy Branice ogłasza nabór kandydatów do pracy
w Urzędzie Gminy Branice, 48-140 Branice, ul. Słowackiego 3
na stanowisko: do spraw inwestycji i remontów
Wymagania niezbędne (formalne):
Obywatelstwa polskie, wykształcenie – wyższe, znajomość obsługi komputera, właściwe interpretowanie przepisów prawa, prawo jazdy kat. B oraz własny samochód.
Wymagania dodatkowe:
samodzielność, znajomość obsługi komputera, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów, dyspozycyjność, umiejętności organizacyjne, życzliwość, uprzejmość, łatwość prowadzenia rozmów i negocjacji.
Wymagania pożądane:
Wykształcenie - wyższe budowlane, doświadczenie związane z budownictwem, zagospodarowaniem przestrzennym, inwestycjami, remontami i procedurą zamówień publicznych, umiejętności związane z kosztorysowaniem.
Warunki pracy na danym stanowisku:
Dostęp do szkoleń związanych z przedmiotem pracy, pomieszczenie socjalne wyposażone w lodówkę, kuchenkę i mikrofalówkę, toaleta na piętrze, na którym znajduje się biuro pracownika, ośmiogodzinny dzień pracy, zagwarantowanie zwrotu wydatków w przypadku wyjazdów służbowych, zapewnienie przestrzegania pozostałych zapisów kodeksu pracy i regulaminu pracy, stanowisko pracy wyposażone w komputer wraz z oprogramowaniem odpowiednim do wykonywania zadań, zagwarantowany dostęp do odpowiednich przepisów prawa.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Zadania główne:
- Wykonywanie zadań dot. zagospodarowania przestrzennego, w tym;
- sporządzanie projektów założeń do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- udostępnianie projektów założeń do planów miejscowych do wglądu publicznego i popularyzacja ich treści,
- przygotowywanie opinii, analiz, wypisów, zaświadczeń i wskazań wynikających z planów zagospodarowania przestrzennego.
- Współudział w opracowywaniu programów rozwoju infrastruktury technicznej gminy.
- Prowadzenie działań związanych z zamówieniami publicznymi w tym;
- organizację postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- opracowywanie rocznych i wieloletnich planów finansowych, obejmujących wykazy planowanych w ciągu roku budżetowego (kalendarzowego) zamówień na roboty budowlane oraz dostawy i usługi związane z realizacją zadań inwestycyjno- remontowych gminy z wyłączeniem inwestycji i remontów objętych planami finansowymi gminnych jednostek organizacyjnych,
- przygotowanie przetargów i obsługa techniczna Komisji Przetargowej,
- Pełnienie funkcji inwestora bezpośredniego w objętych budżetem gminy zadaniach inwestycyjnych i remontowych realizowanych przez sołectwa.
- Przygotowywanie dokumentacji technicznej służącej pozyskaniu przez gminę dotacji, kredytów, pożyczek oraz innych środków pomocowych przeznaczonych na finansowanie inwestycji komunalnych, w tym również realizowanych wspólnie
z innymi podmiotami. - Prowadzenie całości spraw związanych z budową, modernizacją i remontami dróg gminnych w tym:
- prowadzenie całości dokumentacji dot. ewidencji dróg gminnych i mostów wraz z planami liniowymi, mapami sieci drogowej, księgami obiektów mostowych – odrębnie dla każdej drogi i mostu, prowadzenie aktualizacji tej ewidencji corocznie w I kwartale roku danego za rok poprzedni,
- planowanie modernizacji, remontów i nadzór nad ich wykonaniem, kontrole i ocena stanu technicznego nawierzchni dróg i stanu technicznego chodników,
- prowadzenie całości spraw związanych z oznakowaniem dróg gminnych, ocena stanu oznakowania poziomego i pionowego,
- nadzór nad oświetleniem ulicznym i prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem przyznanych środków na oświetlenie dróg innych niż gminne,
- prowadzenie spraw dot. zarządzania ruchem na drogach lokalnych gminnych, wewnętrznych.
Zadania pomocnicze:
1. Wykonywanie zadań określonych w przepisach o ochronie dóbr kultury w zakresie zleconym Gminie.
2. Prowadzenie przeglądów wałów ochronnych i innych urządzeń zabezpieczających przed powodzią.
3. Wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania skutków klęsk żywiołowych, katastrof i awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym i lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych - zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi oraz poleceniami Wójta.
Zastępstwo:
bierne – zgodnie z poleceniem bezpośredniego przełożonego
czynne – na stanowisku ds. mienia komunalnego.
Udział w zespołach zadaniowych:
Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego, Gminna Komisja Przetargowa.
Wymagane niezbędne dokumenty i oświadczenia:
- Dokumenty potwierdzające wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
- Życiorys – curriculum vitae,
- Zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach,
- Oświadczenie o niekaralności,
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o treści:
„Wyrażam zgodę na publikowanie moich danych osobowych zawartych w ofercie na stronie internetowej Urzędu Gminy Branice zgodnie z ustawą z dnia 9 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych w związku z prowadzoną rekrutacją”.
- Świadectwa pracy, opinie od poprzednich pracodawców,
- Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na ww. stanowisku.
składane dokumenty muszą być w oryginale lub uwierzytelnione notarialnie.
Wymagane dodatkowe dokumenty i oświadczenia:
brak
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Kandydat na stanowisko: ds. inwestycji i remontów”,
należy składać w terminie do dnia 2.III 2015 roku, pod adresem: Urząd Gminy Branice, 48-140 Branice, ul. Słowackiego 3, pok. 20.
Inne informacje:
Zatrudnienie od dnia 1 maja 2015 r.
Postępowanie rekrutacyjne rozpocznie się dnia 3 marca br. o godz. 1000 a rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami przeprowadzona będzie 3 marca br o godz. 1015.
Wersja XML